Halvårsrapport januari - juni 2002

[REMOVED GRAPHICS] Halvårsrapport januari - juni 2002 Biacore International AB publicerar sin halvårsrapport för januari - juni 2002 måndagen den 22 juli 2002. En telefonkonferens äger rum måndagen den 22 juli, kl 16.00. Den som önskar deltaga ombeds vänligen ringa följande telefonnummer i England en kort stund före kl 16.00: +44 20 8240 8243 Kod: Biacore Det kommer också att finnas möjlighet att lyssna på konferensen efteråt. Bandet kommer att finnas tillgängligt fram till den 29 juli. Ring följande telefonnummer i England: +44 20 8288 4459 Kod: 261842 Med vänlig hälsning Biacore International AB Investor Relations Uppsala den 16 juli 2002 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/16/20020716BIT00170/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/16/20020716BIT00170/wkr0002.pdf