Telefonkonferens om halvårsrapport januari - juni 2004

Telefonkonferens om halvårsrapport januari - juni 2004 Biacore International AB publicerar sin halvårsrapport för januari - juni 2004 måndagen den 19 juli 2004. En telefonkonferens med företagsledningen äger rum måndagen den 19 juli klockan 15.00. Den som önskar deltaga ombeds vänligen ringa följande telefonnummer i England en kort stund före klockan 15.00 +44 (0) 207 162 0181 Kod: Biacore Det kommer även att finnas möjlighet att lyssna på konferensen i efterhand. Bandet kommer att finnas tillgängligt till och med den 26 juli. Ring följande telefonnummer i England. +44 (0) 20 8288 4459 Kod: 365292 Med vänlig hälsning, Biacore International AB Investor Relations Uppsala den 14 juli, 2004 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/14/20040714BIT00060/wkr0001.pdf