Årsrapporter för 2014 offentliggjorda

BillerudKorsnäs Årsredovisning, Årsöversikt och Hållbarhetsredovisning för 2014 finns nu tillgängliga i pdf på www.billerudkorsnas.se .

Webbversionen av Årsöversikten går även att läsa på http://arsoversikt.billerudkorsnas.se/

Den tryckta versionen av Årsöversikten kommer inom kort att distribueras till de aktieägare och andra intressenter som så önskat

Karin Slättborn, Investor Relations Manager, 08 553 335 73

Informationen är sådan som BillerudKorsnäs Aktiebolag (publ) ska offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Avlämnad för offentliggörande kl. 17.00 den 1 april 2015 .

BillerudKorsnäs – Förpackningstillverkare och varumärkesägare erbjuds mervärde i form av varumärkesförstärkande, produktivitetshöjande och miljöbefrämjande förpackningslösningar. BillerudKorsnäs har en världsledande marknadsposition inom nyfiberbaserade förpackningsmaterial. Bolaget omsätter ca SEK 21 miljarder och är noterat på Nasdaq Stockholm.  www.billerudkorsnas.se