Billerud Rapportdatum 2003

Billeruds rapportdatum och tidpunkt för ordinarie bolagsstämma 2003 Billeruds ekonomiska rapportering år 2003 sker enligt följande: Bokslutskommuniké för 2002 28 januari Delårsrapport januari-mars 22 april Delårsrapport januari-juni 17 juli Delårsrapport januari- september 21 oktober Ordinarie bolagsstämma hålls den 6 maj. Stockholm den 18 juli 2002 Billerud AB (publ) Bert Östlund VD och koncernchef Ytterligare information om Billerud finns på bolagets hemsida www.billerud.com. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/18/20020718BIT00230/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/18/20020718BIT00230/wkr0002.pdf