Billeruds rapportdatum och tidpunkt för ordinarie bolagsstämma 2002

Billeruds rapportdatum och tidpunkt för ordinarie bolagsstämma 2002 Billeruds ekonomiska rapportering år 2002 sker enligt följande: Bokslutskommuniké för 2001 7 februari Delårsrapport januari-mars 22 april Delårsrapport januari-juni 18 juli Delårsrapport januari- september 21 oktober Ordinarie bolagsstämma hålls den 7 maj. Billerud AB ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/17/20011214BIT00900/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/17/20011214BIT00900/bit0001.pdf