Inbjudan till press- och analytikerkonferens – Q1 2015

BillerudKorsnäs delårsrapport för perioden januari-mars 2015 publiceras tisdagen den 21 april cirka kl 07.00.

Per Lindberg, VD och koncernchef, och Susanne Lithander, Ekonomi- och finansdirektör, kommer samma dag att presentera delårsrapporten vid en press- och analytikerkonferens kl 10.00. Presentationen hålls på engelska och följs av en frågestund. Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på BillerudKorsnäs webbsida.

Plats: Tändstickspalatset, Västra Trädgårdsgatan 15, Stockholm

Vänligen anmäl dig via e-post karin.slattborn@billerudkorsnas.com eller via telefon 08 553 335 73

Press- och analytikerkonferensen kan även följas direkt via BillerudKorsnäs webbsida www.billerudkorsnas.se alternativt per telefon. Telefonnummer till konferensen:

Från Sverige:             +46 85 19 99 35 5
Från Storbritannien:    +44 20 31 94 05 50
Från USA:                  +1 85 52 69 26 05

Välkommen!

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Karin Slättborn, Investor Relations Manager, 46 (0)8 553 335 73

BillerudKorsnäs – Förpackningstillverkare och varumärkesägare erbjuds mervärde i form av varumärkesförstärkande, produktivitetshöjande och miljöbefrämjande förpackningslösningar. BillerudKorsnäs har en världsledande marknadsposition inom nyfiberbaserade förpackningsmaterial. Bolaget omsätter ca SEK 21 miljarder och är noterat på Nasdaq Stockholm.  www.billerudkorsnas.se