Inbjudan till presskonferens den 7 september Bilprovningen satsar på individuell kompetensutveckling

Välkommen till öppet hus och invigningen av vårt nya utvecklingscenter i Västerås

Efter ett års byggnation står Bilprovningens nya utvecklingscenter i Västerås nu klart. Vi ser fram emot inflyttningen som kommer att ske successivt under hösten och vill fira starten med att bjuda in till öppet hus och invigning fredagen den 7 september.

Program • 11.00 Presskonferens med Magnus Ehrenstråhle, Bilprovningens verkställande direktör, och Carl-Henrik Jönsson, skolchef för Bilprovningens utvecklingscenter.
• 11.30 Guidad visning av Bilprovningens nya utvecklingscenter, Carl-Henrik Jönsson.
• 12.00 Carl-Henrik Jönsson hälsar välkommen.
• 12.05 Tal av Magnus Ehrenstråhle, Bengt-Åke Nilsson, Västerås stad och Mats Svegfors, landshövding Västmanland.
• 12.35 Mats Svegfors klipper bandet.
• 12.45 Lunchbuffé och mingel.

Arossextetten underhåller. Under invigningen visas även en utställning om Bilprovningens 40-åriga historia på plan 2-3 i skolan.

Välkommen!

Tid: fredagen den 7 september, klockan 11.00 Plats: Eskadergatan 26, Västerås O S A senast fredagen den 31 augusti 2007 E-post: redaktionen@bilprovningen.se

För mer information kontakta: Cecilia Bloom Granlund, tf informationschef, Bilprovningen Telefon: 08-759 22 79 eller 0706-87 03 66 E-post: cecilia.granlund@bilprovningen.se