Långa väntetider på telefonbokningen hos Bilprovningen

Långa väntetider på telefonbokningen hos Bilprovningen Beroende på att vårt innevarande bokningsbolag Rönaks kommunikation, f.d Svensk Telepass AB, idag har gått i konkurs, så har vi fått långa väntetider på vår telefonbokning. Fram tills dess att den nye operatören, Multipartner Åre AB, tar över verksamheten den 1 september rekommenderar vi fordonsägarna att beställa tid för besiktning via hemsidan www.bilprovningen.se eller Talsvar. Ytterligare information lämnas av: Michael Jonasson, Kommunikation- och marknadsdirektör, tfn 0736-88 22 75. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/27/20020827BIT00740/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/27/20020827BIT00740/wkr0002.pdf