Getupdated rekryterar konkurrenten Jajjas tidigare VD och försäljningschef Tommy Ståhl.

Getupdated stärker nu sin verksamhet med rekrytering av Jajjas före detta VD Tommy Ståhl. Tommy går in i bolaget som försäljningschef för Getupdated Sverige.

”Tommy kommer in i företaget då vi står inför en internationell expansion. Tommy har en lång och gedigen bakgrund och erfarenhet av försäljning. Hans kunskap och förmåga att framgångsrikt leda olika säljorganisationer är väl känd och Tommy kommer att bygga upp en stark och ledande säljkår i bolaget” säger Urban Johansson, koncernchef för Getupdated.

Tommy arbetade på Jajja under de mest framgångsrika åren från 2007 fram till 2011, först som försäljningschef och sedermera som VD under drygt två år.

Getupdated är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom internetmarknadsföring. Getupdated har ett komplett utbud av tjänster: sökmotoroptimeringsökordsannonseringsociala medierwebbpubliceringmedieplaneringaffiliatemarknadsföring och webbanalys. Getupdatedkoncernen har omkring 130 anställda i Sverige, Storbritannien, Frankrike, Irland och Italien. Moderbolaget Getupdated Internet Marketing AB är noterat på NASDAQ OMX First North med Erik Penser Bankaktiebolag som certified adviser. För mer information besök gärna http://se.getupdated.com/.

Om oss

Binero Group är en svensk leverantör av digitala infrastrukturtjänster för företag och privatpersoner. Bolagets erbjudande inkluderar bland annat webbhosting med en mängd kompletterande kringtjänster, utveckling och managering av företags IT-infrastruktur samt en egen publik molntjänst, så kallad IaaS (infrastructure as a service). Binero Group har idag drygt 100 000 kunder och inkluderar varumärkena Binero, Crystone, ExternIT, Levonline, Servage och Space2u. Binero Group har en 20-årig historia och ca. 70 st. anställda.Aktien är listad på NASDAQ First North. Certified Adviser är Mangold Fondkommission AB.

Citat

Urban Johansson, VD