Getupdated utser ny försäljningschef för Just Search Europa

Getupdated Internet Marketing, listat på NASDAQ OMX First North, har utsett Justin Yates till försäljningschef för Just Search Europe. Han kommer att vara ansvarig för försäljningstillväxten på Just Search’ befintliga marknader Storbritannien, Frankrike och Irland samtidigt som hans uppdrag blir att exploatera nya marknader.

Justin Yates, som var en av grundarna av Just Search, har nyligen varit ansvarig för etableringen av det nya försäljningskontoret i Dublin, Irland. Sedan starten av den irländska verksamheten för bara två månader sedan har säljteamet, under ledning av Justin Yates, lyckats teckna avtal med 15 nya kunder. Innan dess var Justin Yates ansvarig för försäljningstillväxten i Just Search UK och han har stor kunskap och lång erfarenhet av marknaden för internet marknadsföring.

"Justin har visat sin förmåga att öppna lokala försäljningskontor på nya marknader genom framgångarna i Storbritannien och på senare tid Irland. Han är perfekt för jobbet att föra varumärket Just Search vidare ut i Europa", säger Paul Yates, koncernchef för Getupdated Internet Marknadsföring.

Justin Yates tillträder sin nya roll i augusti. Han kommer att rapportera direkt till koncernchefen Paul Yates. En ny försäljningschef har utsetts som ska fortsätta det framgångsrika arbetet på kontoret i Dublin.

Paul Yates, koncernchef i Getupdated Internet Marketing AB
Tel: 0708-10 09 65 eller +44 7966 077 583
paul.yates@getupdated.com

Justin Yates, Försäljningschef Just Search Europe
j.yates@justsearch.co.uk

Getupdated är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom internetmarknadsföring. Getupdated har ett komplett utbud av tjänster omfattande
sökoptimering, sökordsannonsering, sociala medier, webbutveckling, medieplanering och webbanalys. Getupdatedkoncernen har omkring 230 anställda i Sverige, Storbritannien, Frankrike och Irland. Moderbolaget Getupdated Internet Marketing AB är noterat på NASDAQ OMX First North Premier med Erik Penser Bankaktiebolag som certified adviser. För mer information besök gärna www.getupdated.com.