Mabi Hyrbilar AB väljer Getupdated som ny leverantör för sin Onlinemarknadsföring

Getupdated är ny leverantör av SEO och Google AdWords till Mabi Hyrbilar AB.

”Då vi var ute efter en helhetslösning gällande vår Googlesatsning var det viktigt för oss med en leverantör som gav oss en lösning för bästa resultat, i motsats till många olika "produkter" där vi själva måste bestämma fördelningen”, säger Filippa Westermark, Marknadskoordinator på Mabi, och fortsätter: ”Även bolagets storlek och långsiktighet spelade in eftersom vi sökte en partner att samarbeta med under en lång tid framöver.”

Getupdated har mer än 10års erfarenhet av att arbeta med onlinemarknadsföring för företag i Sverige och Europa. Sedan januari 2013 är Getupdated ett dotterbolag till Online Group och är därmed en helhetsleverantör av tjänster och produkter inom onlinemarknadsföring.

”Alla våra AdWordstekniker är Google certifierade och har en lång erfarenhet av att hantera SEM kampanjer. Vårt mål är att skapa och optimera Mabis AdWordskampanjer för att uppnå ett konverteringshöjande och kostnadseffektivt resultat för dem, det vill säga att vi kommer att arbeta kontinuerligt för att förbättra Mabis ROI.” säger Hristo Penev, European AdWords Product Manager, Online Group.

För mer information kontakta:
Hristo Penev, European AdWords Product Manager, Online Group
E-post: hristo.penev@getupdated.com

Online Group är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom Internetmarknadsföring. Online Group har ett komplett utbud av tjänster: sökmotoroptimeringsökordsannonseringsociala medierwebbpubliceringmedieplaneringaffiliatemarknadsföring, webbhotell, domännamn och webbanalys. Online Groupkoncernen har omkring 180 anställda i Sverige, Storbritannien, Frankrike, Irland, Italien, Tyskland och USA. Moderbolaget Oniva Online Group Europe AB är noterat på NASDAQ OMX First North med Erik Penser Bankaktiebolag som certified adviser. För mer information besök gärna http://www.onlinegroup.com

Om oss

Binero Group är en svensk leverantör av digitala infrastrukturtjänster för företag och privatpersoner. Bolagets erbjudande inkluderar bland annat webbhosting med en mängd kompletterande kringtjänster, utveckling och managering av företags IT-infrastruktur samt en egen publik molntjänst, så kallad IaaS (infrastructure as a service). Binero Group har idag drygt 100 000 kunder och inkluderar varumärkena Binero, Crystone, ExternIT, Levonline, Servage och Space2u. Binero Group har en 20-årig historia och ca. 70 st. anställda.Aktien är listad på NASDAQ First North. Certified Adviser är Mangold Fondkommission AB.

Citat

Hristo Penev, European AdWords Product Manager, Online Group.