Live session hos ”Aktier – Småbolagsjakten” den 20 november kl 19.00 CET

Uppsala, den 6 november 2017. Facebookgruppen ”Aktier - Småbolagsjakten” arrangerar en live session med Biovica Internationals VD Anders Rylander den 20 november 2017 mellan klockan 19.00 - 20.00.

Klicka på följande länk för mer information https://www.facebook.com/groups/smabolagsjakten/

Under sessionen ges det möjlighet att ställa frågor direkt till ledningen på svenska eller engelska. Svar kommer sedan att ges på engelska.

För att delta i sessionen måste man bli medlem i Facebookgruppen ”Aktier - Småbolagsjakten”. Registrera din medlemsansökan i god tid för att vara säker på att bli medlem. Det gör du genom att klicka på den gröna knappen ”+ Gå med i grupp” på startsidan för ”Aktier - Småbolagsjakten”.

”Aktier - Småbolagsjakten” är den största Facebookgruppen i Norden med fokus på noterade småbolag. Gruppen har över 30 000 medlemmar.

För mer information kontakta:

Cecilia Driving, CFO Biovica
Tel.: +46 (0)73 125 92 47