BizView fortsätter sin mycket starka tillväxt på den norska marknaden

BizView har under de senaste åren haft en mycket stark tillväxt på den norska marknaden. Våra kunder återfinns bland statliga verksamheter och departement, industribolag, livsmedelsindustrin till alla former av tjänsteproducerande bolag. De sträcker sig från små och medelstora bolag till stora och globala bolag. I korthet befinner sig BizView idag inom alla sektorer i norskt näringsliv och förvaltning. Det är därför med stor glädje som vi önskar våra nya kunder Telemark Kildevann, Norsk Tannhelseforsikring och Trøndertaxi välkomna in i BizView-familjen.

“Det finns en gemensam nämnare för alla BizView-kunder. Oberoende av branscher och verksamheter, privata eller offentliga, så har de behov för att utveckla och förbättra sin verksamhetsstyrning. Det handlar enbart om att ta kontroll och kunna planera sin verksamhet i en allt mer konkurrantutsatt värld”. Uttalar Lars Fjellbirkeland, vd i NCG Norway.

För mer information kontakta lars.fjellbirkeland@ncg-group.com

BizView är ett av de ledande systemen inom prognostisering, budgetering, rapportering, analys och konsolidering i Norden. Programvaran erbjuder ett webbaserat Excel-liknande användargränssnitt i kombination med kraftfull workflowstyrning. BizView är en öppen lösning som även passar bra ihop med QlikView och Microsofts beslutsstödslösningar. BizView utvecklas och marknadsförs av NCG Group med kontor i Skandinavien och marknadsförs utanför Skandinavien genom partners. Över 1000 företag använder våra lösningar.

För mer information, se www.ncg-group.com

Om våra nya kunder

För mer information om Telemark Kildevann, se www.tkv.no

För mer information om Norsk Tannhelseforsikring, se www.tannforsikring.com

För mer information om Trøndertaxi, se www.trondertaxi.no

Om oss

BizView - Planning and reporting the way you want it. Faster. BizView är en programvarulösning för prognostisering, budgetering, rapportering, analys och konsolidering. Programvaran har ett webbaserat Excel-liknande användargränssnitt, kombinerat med kraftfull workflow-styrning. BizView är en öppen lösning som passar väl med QlikView’s och Microsoft’s lösningar. BizView är utvecklat av BizView Systems, med kontor i Skandinavien. BizView marknadsförs av ett professionellt, globalt partnernätverk . Idag finns det över 1000 företag som använder lösningar från BizView Systems. För mer information se www.bizviewsystems.com

Citat

Det finns en gemensam nämnare för alla BizView-kunder. Oberoende av branscher och verksamheter, privata eller offentliga, så har de behov för att utveckla och förbättra sin verksamhetsstyrning. Det handlar enbart om att ta kontroll och kunna planera sin verksamhet i en allt mer konkurrantutsatt värld.
Lars Fjellbirkeland