Inbjudan till presentation av Bonavas delårsrapport för tredje kvartalet 2016

Bonava AB (publ) offentliggör delårsrapporten för tredje kvartalet den 8 november kl. 08:00. Med anledning av detta presenteras delårsrapporten för investerare, analytiker och media på Tändstickspalatset den 8 november kl. 10.00.

Plats: Tändstickspalatset, Västra Trädgårdsgatan 15, Stockholm.

Tid: tisdag, 8 november, 10.00–11.00. Registrering och kaffe från 09.30.

Program: Joachim Hallengren, VD och Ann-Sofi Danielsson, CFO, presenterar delårsrapporten och presentationen avslutas med en frågestund.

Anmälan: Skickas till ir@bonava.com eller via telefon 0761 090 580.

För att delta på telefonkonferensen och ställa frågor, vänligen ring in på något av följande telefonnummer: SE: +46 851 999 355, DE: +49 692 222 290 46,UK: +44 203 194 05 50,
 US: +18 552 692 605

Det går även att följa presentationen live på bonava.com/investor-relations. Presentationsmaterial kommer att kunna laddas ned från hemsidan och det kommer att kunna gå att titta på en repris av presentationen i efterhand.

Rasmus Blomqvist, Investor relations
rasmus.blomqvist@bonava.com
Tel: 0761 090 580

Bonava är en ledande bostadsutvecklare i norra Europa. Bonava har skapat hem och grannskap sedan 1930-talet. Bonava har 2 000 anställda med verksamhet i Sverige, Tyskland, Finland, Danmark, Norge, St Petersburg, Estland och Lettland och en omsättning på 14,5 miljarder kronor år 2017. Bonava är noterat på Nasdaq Stockholm.