Påminnelse: Bonava bjuder in till kapitalmarknadsdag i Berlin

Bonava har nöjet att bjuda in investerare, analytiker och media till kapitalmarknadsdag den 16 maj 2017 i Berlin.

Under kapitalmarknadsdagen fördjupar vi oss i Bonavas strategi, finansiella utveckling och strategiskt viktiga affär i Tyskland. Dagen avslutas med projektbesök på bostadsprojekt som Bonava utvecklar i närområdet.

Presentationer kommer att hållas av VD och koncernchef Joachim Hallengren, CFO Ann-Sofi Danielsson och affärsenhetschef för Bonava Tyskland Olle Boback.

Tid: Programmet börjar med registrering och kaffe 09:00 och avslutas 15:00.
Plats: Sveriges ambassad, Rauchstraße 1, Berlin, Tyskland.
OSA: 14 april

Program: 09.00 - 10.00 Registrering, kaffe 10.00 - 12.00 Presentationer 12.00 - 12.45 Lunch 13.00 - 15.00 Projektbesök

Anmälan: vänligen anmäl dig genom att skicka ett mejl till ir@bonava.com där ni anger fullständigt namn, titel och det företag ni representerar. En webcast av presentationerna kommer att finnas tillgänglig på bonava.com och fullständig agenda kommer att skickas ut i god tid före kapitalmarknadsdagen.

Rasmus Blomqvist, Investor Relations
rasmus.blomqvist@bonava.com