Stort tryck på Bonavas populära hus i Årstiderna, Västerhaninge

Nyligen påbörjades säljstart av Bonavas radhus och fristående hus i populära Årstiderna i Nedersta, Västerhaninge. Ungefär 200 personer hade sökt sig till säljstarten för att titta på visningshuset och få möjlighet att se hur deras framtida hem kan komma att se ut. Någon dag senare var husen bokade.

- Bonava vill skapa hem och levande områden där det är enkelt att trivas. Det är mycket glädjande att konstatera att kunderna fortsätter att uppskatta vårt erbjudande och att alla våra hus i Årstiderna i Nedersta har blivit bokade säger Fredrik Hemborg, affärenhetschef på Bonava Sverige.

Alla hus är Svanenmärkta, vilket är en garanti för liten miljöpåverkan. Det ger både ett bättre inomhusklimat och en lägre energiförbrukning som sparar både miljön och den egna ekonomin. Husen har 4-5 rum och kök och är 93 till 123 kvm och beräknas vara klara för inflyttning från och med våren 2018. Tidigare har Bonava sålt 50 hus i området.

Välkommen att läsa mer om projektet på:

Bonavas presstelefon