Varmt mottagande av Bonavas populära lägenheter i Hammarby sjöstad

Nyligen påbörjades den första säljetappen av Bonavas lägenheter i populära Hammarby sjöstad. Många hade sökt sig till säljstarten för att titta på modeller, tala med Bonavas projektchefer, inredare och säljansvariga. En god möjlighet gavs gällande att se hur deras framtida hem kan komma att se ut. Hälften av bostäderna bokades upp kort efter visningen.

- Det är glädjande att kunderna fortsätter att uppskatta vårt erbjudande. Med dessa lägenheter lyfter vi fram områdets kombination av närhet till både lugna gröna områden och livet nära Stockholms puls, säger Fredrik Hemborg, affärenhetschef på Bonava Sverige.

Området är en av de sista platserna som utvecklas i Hammarby sjöstad som genom åren vuxit fram till att bli en helt ny stadsdel. Lägenheterna har 2-5 rum och är 39 till 162 kvm. Första inflyttning sker från slutet av 2018.

Välkommen att läsa mer om projektet på: