Bonniers Bokklubb bjuder in till höstens författarkvällar

Report this content

I höst ger Bonniers Bokklubb klubbmedlemmar chansen att få träffa några av Sveriges mest spännande författare. Först ut är vin- och matkonnässören Håkan Larsson som den 20 oktober inspirerar och tipsar bokklubbarnas medlemmar om smaker och dofter.

Den 3 november berättar programledaren och modeexperten Ebba Kleberg von Sydow tillsammans med Emilia de Poret om höstens stiltips och hur man matchar kläder på rätt sätt. Med under modekvällen finns också Christian Quaglia, aktuell med hyllade boken ”Välklädd”.

Senare under hösten väntar författarträffar med Herman Lindqvist och Viveca Steen.  Kvällarna är gratis för klubbmedlemmar med ett begränsat antal platser.

Läs mer här

Edit Künstlicher presskontakt för Bonniers Bokklubbar, på mobil: 070-818 57 00, edit@editk.se

Bonniers Bokklubbar ingår i Bonnierförlagen och den första klubben grundades 1942. Bonniers Bokklubbar innefattar bokklubbarna Svalan, Månadens Bok, Spänningszonen, Bonniers Bokklubb och Lyssnarklubben. Dessa fem har idag cirka 300 000 aktiva medlemmar och är Sveriges största bokklubb. Bonniers Bokklubbar kan böcker, och med 70 års erfarenhet väljer erfarna redaktörer ut det bästa för klubbarnas medlemmar ur utgivningen från Sveriges största förlag.

Taggar:

Snabbfakta