Personal Book Shoppers guidar dig genom litteraturdjungeln

Report this content

Bonniers Bokklubbar lanserar nu Personal Book Shoppers. En tjänst som erbjuder anpassade tips och råd kring litteratur utifrån medlemmarnas personliga smak och intressen. Liksom klädbutikerna erbjuder personlig stilrådgivning och gymet erbjuder individanpassad träning så erbjuder nu Bonniers Bokklubbar personliga boktips.

- Med våra Personal Book Shoppers erbjuder vi våra medlemmar en ännu djupare och mer personlig rådgivning och guidning till nästa stora läsupplevelse. Det är en självklar utveckling av det bokklubbskoncept vi jobbat med i över 70 år, säger Johanna Axiander marknadschef för Bonniers Bokklubbar.

På Bonniers Bokklubbars webbplats kan medlemmar boka ett 30 minuters samtal med en Personal Book Shopper. Bokningsbara tider finns mellan kl 08:00-21:00 på vardagar och medlemmen väljer själv en tidpunkt som passar. Samtalet är helt kostnadsfritt och utan köpkrav. Efter ett antal bakgrundsfrågor får medlemmarna expertrådgivning och tips på aktuella nyheter samt tips på äldre pärlor som de tidigare missat.

Läs mer och boka tid med en av Bonniers Bokklubbars Personal Book Shoppers här: bonniersbokklubb.se/Aktuellt/personal-book-shopper/

För mer information kontakta:
Johanna Axiander, marknadschef på Bonniers Bokklubbar,
på mobil: 070 215 84 92, johanna.axiander@bonnierforlagen.se eller
Emelie Gustavsson presskontakt för Bonniers Bokklubbar,
på mobil: 070 760 26 88, emelie@editk.se

Bonniers Bokklubbar ingår i Bonnierförlagen och den första klubben grundades 1942. Bonniers Bokklubbar innefattar bokklubbarna Svalan, Månadens Bok, Spänningszonen, Bonniers Bokklubb och Lyssnarklubben. Dessa fem bokklubbar har idag cirka 300 000 aktiva medlemmar och är tillsammans Sveriges största bokklubb. Bonniers Bokklubbar kan böcker, och med 70 års erfarenhet väljer erfarna redaktörer ut det bästa för klubbarnas medlemmar ur utgivningen från Sveriges alla förlag.

Taggar:

Snabbfakta