GIORGIO FEDON 1919 hos BOOKBINDERS DESIGN

Under juli får vi besök i butikerna av italienska Giorgio Fedon 1919 och deras exklusiva iPadfodral
och iPhoneskal i italiensk färgad nappa. Vi visar dem i smakfull kombination med en ljusgrå skönhet
ur vårt eget sortiment.

Giorgio Fedon 1919
kampanj adderat en egen skönhet i form av den ljusgrå melerade väven - en elegant bästsäljare som passar alla smaker.

iPadfodral och iPhoneskal
iPhoneskalet i färgad nappa passar till iPhone 5 och är ett lyxigt och färgstarkt val för den medvetna. iPadfodralet är
praktiskt med sitt vändbara lock som håller iPaden i en behaglig läsvinkel. Hos oss säljs produkterna i orange, fuchsia och svart.

En grå skönhet
Den ljusgråmelerade, limbestrukna väven är vår mest populära väv. Den finns på alla våra standardprodukter
såsom skrivböcker, boxar, pärmar, fotoalbum och mappar. Med sin lite glättade yta och kostymgrå nyans
är den ett självklart val till såväl kontoret som till vardagsrummet - eller varför inte köket. Grå är en icke-färg som
accentuerar andra färger och lyfter dem - kombinera en ljusgrå skrivbok med
ett rosa iPadfodral och kom både
välföreberedd och välklädd till mötet!

Högupplösta bilder finns även att ladda ner från Bookbinders Designs Picasa webalbum.

Malin Lindgren

Holländargatan 33

S – 113 59 Stockholm

Tfn. +46 8 728 20 02

marketing@bookbindersdesign.se

Bookbinders Design är ett svenskt företag som designar och producerar vävklädda skrivböcker, fotoalbum, pärmar
och boxar i en mängd färger
och av hög hantverksmässig kvalitet. Vi finns idag i tio länder med över 20 försäljningsställen.

Välkommen till Bookbinders Design. Making life memorable.

Snabbfakta

Giorgio Fedon 1919 är ett italienskt varumärke som utmärker sig genom sin utsökta kvalité och stilrena produkter. De kallar själva sin stil med de enkla formerna och rena linjerna för ”tyst skönhet”, vilket vi tagit fasta på i denna kampanj och adderat en egen skönhet i form av den ljusgrå melerade väven - en elegant bästsäljare som passar alla smaker.

Citat

Grå är en icke-färg som accentuerar andra färger och lyfter dem - kombinera en ljusgrå skrivbok med ett rosa iPadfodral och kom både välföreberedd och välklädd till mötet!
Bookbinders Design