pressmeddelande 3 kv

Koncernen i sammandrag · Omsättningen uppgick till 1000,9 (1058,9 ) MSEK · Rörelseresultatet ökade med 26 % till 24,2 MSEK · Resultat före skatt uppgick innebar en förlust på 10,4 ( 14,6 ) MSEK · Vinsten per aktie uppgick till - 2,36 ( - 3,32 ) kronor per aktie · Det operativa resultatet för 2003 beräknas fortsatt bli högre än resultatet för föregående år. · Utredningar pågår om fortsatt omstrukturering av den industriella verksamheten. Detta kan innebära att det blir nödvändigt att göra ytterligare reservationer i fjärde kvartalet. Information: Mats Skogman, CEO tel: 033 - 17 03 27, 0705 - 67 06 77 Kjell Thörnbring, CFO tel: 033 - 17 03 36, 0703 - 11 90 25 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/04/20031104BIT00580/wkr0001.doc Hela rapporten http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/04/20031104BIT00580/wkr0002.pdf Hela rapporten