Boss Media offentliggör namnet på det landbaserade kasinoföretaget

Boss Media offentliggör namnet på det landbaserade kasinoföretaget Växjö, 13 februari 2001 Den 4 september 2000 offentliggjorde Boss Media i en pressrelease till marknaden att man tecknat ett licensavtal med ett företag från den landbaserade kasinoindustrin. Boss Media har nu nöjet att offentliggöra att licenstagaren är Sun International Hotels Limited. Sun International Hotels Limited är ett internationellt resort- och spelföretag med säte i Bahamas, och som utvecklar, driver och förvaltar förstklassiga resort- och kasinoanläggningar. Sun International Hotels Limited (SIHL) är noterat på New York Stock Exchange. För ytterligare information om Sun International hänvisas till http://www.sunint.com. Koncernen Boss Media AB (publ) är en av de ledande leverantörerna av helhetslösningar för att bedriva kasinoverksamhet på Internet. Potentiella licenstagare erbjuds ett kundanpassat klient/server-system, ett integrerat betalningssystem samt hanteringen av den dagliga driften och administrationen av ett Internetkasino. Boss Media-aktien är noterad på OM Stockholmsbörsen O-lista (Attract 40). Mer information om Boss Media finns på http://www.bossmedia.se. För ytterligare information, kontakta: Johan Sigvardsson Verkställande direktör Boss Media AB (publ) Tel: 0470-70 30 00, 0708-70 37 85 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/02/13/20010213BIT00750/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/02/13/20010213BIT00750/bit0001.pdf