Boss Media rapporterar försäljning av licenskasino

Boss Media rapporterar försäljning av licenskasino Växjö, Sverige, 15 Mars, 2000 Boss Media AB har tecknat avtal om leverans av ett licenskasino till Obsidian Developement, Inc. Boss Media har nu sammanlagt sålt 18 licenskasinon. Hittills i år har bolaget sålt 4 licenser. Kasinot kommer utvecklas på Boss Medias multi-player plattform med ett tropiskt karibiskt tema och beräknas var i drift den 1 juli, 2000. Koncernen Boss Media AB (publ) är en av de ledande leverantörerna av helhetslösningar för att bedriva kasinoverksamhet på Internet. Potentiella licenstagare erbjuds ett kundanpassat Klient/Server-system, ett integrerat betalningssystem samt hanteringen av den dagliga driften och administrationen av ett Internetkasino. Kontakt: Lars Månsson Verkställande Direktör Tel. 0470-70 30 00 Mobil: 0708-704629 lm@bossmedia.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/15/20000315BIT00540/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/15/20000315BIT00540/bit0002.pdf