Finansdirektör Johan Sigvardsson ny VD för Boss Media vid bolagsstämman

Finansdirektör Johan Sigvardsson ny VD för Boss Media vid bolagsstämman Vid bolagsstämman den 12 maj tillträder Johan Sigvardsson som ny VD för Boss Media. Nuvarande VD Lars Månsson kommer arbeta vidare inom företaget med fokus mot större internationella kunder. Företagets grundare Joel Wikell tillträder vid samma tillfälle vice VD posten. "Min uppgift var främst att sätta bolaget på börsen, vilket skedde i juni 1999. Med de fortsatt goda framtidsutsikterna känner jag att det är rätt tidpunkt att lämna över till en yngre VD," säger Lars Månsson. "Det ska bli oerhört spännande att ta över ansvaret som VD för Boss Media. Vi kommer att fortsätta växa planenligt." säger tillträdande VD Johan Sigvardsson och fortsätter, "Det har varit en förmån att arbeta tillsammans med Lars Månsson under de år som varit och jag är glad över att Lars även i fortsättningen kommer att bistå oss med sina internationella kunskaper." Johan Sigvardsson, 33 år, har arbetat som finansdirektör för Boss Media sedan våren 1997. Koncernen Boss Media AB (publ) är en av de ledande leverantörerna av helhetslösningar för att bedriva kasinoverksamhet på Internet. Potentiella licenstagare erbjuds ett kundanpassat Klient/Server-system, ett integrerat betalningssystem samt hantering av den dagliga driften och administrationen av ett Internetkasino. För ytterligare information, kontakta: Björn Nordstrand, styrelseordförande, Tel 08-54 50 11 53 Mobil: 070-594 49 19 Boss Media Telefon 0470-70 30 00 Fax 0470-70 30 50 http://www.bossmedia.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/29/20000329BIT00110/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/29/20000329BIT00110/bit0002.pdf