Inbjudan till telefonkonferens

Inbjudan till telefonkonferens Med anledning av Boss Medias delårsrapport för perioden januari-juni 2004 inbjuder Boss Media till telefonkonferens Boss Media har härmed nöjet att inbjuda till telefonkonferens fredagen den 13 augusti, kl. 11.00. Boss Medias VD Peter Bertilsson och Ekonomichef Markus Holm presenterar delårsrapporten och svarar på frågor. Presentationen hålls på svenska. Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på www.bossmedia.se cirka en timme innan telefonkonferensen startar. Delårsrapporten kommer att offentliggöras före börsens öppnande fredagen den 13 augusti och då också finnas tillgänglig på bolagets hemsida www.bossmedia.se. För att delta i konferensen, vänligen ring 08-505 201 14 senast fem minuter innan konferensen börjar för att underlätta att konferensen startar i rätt tid. En inspelad version av presentationen kommer att finnas tillgänglig under tio dagar efter telefonkonferensen på telefonnummer +44 (0)20 8288 4459, kod 493002. För mer information, kontakta: Markus Holm CFO Boss Media AB (publ) Telefon: 0470-70 30 06 eller 0709-53 05 85 E-post: mh@bossmedia.se Boss Media AB (publ) är en av världens ledande leverantörer av system för digitalt distribuerad spelunderhållning. Boss Media utvecklar spelsystemlösningar för distributionskanaler såsom persondatorer, interaktiva videoterminaler, mobiltelefoner och digital-TV. Licenstagarna erbjuds ett kundanpassat spelsystem, ett integrerat betalningssystem samt därtill relaterade servicetjänster. Boss Media-aktien är noterad på OM Stockholmsbörsens O-lista (Attract 40). Mer information om Boss Media finns på http://www.bossmedia.se. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/09/20040809BIT22270/wkr0010.pdf