BrainCool AB presenterar på Bolagskvällen 26 november i Lund

BrainCool AB (publ) kommer den 26 november klockan 19.00 att delta på Aktiespararnas bolagskväll på Grand Hotel i Lund.

Vi kommer ta tillfället i akt att presentera bolaget och våra produkter i en monter under kvällen och representanter för bolaget finns på plats från och med kl 18.30. Vi ser fram emot att informera intresserade om BrainCools verksamhet och ser detta som ett bra tillfälle att främja kontakten med gamla, nya och framtida aktieägare.

Programmet i sin helhet går att hitta här:

Då intresset för Bolagskvällen är stort, kan anmälan även göras direkt till mig (martin.waleij@braincool.se) då ett antal platser är reserverade för vår räkning.

För ytterligare information:

Telefon: 0733–93 70 76

Taggar:

Om oss

BrainCool AB (publ) är ett innovativt medicinteknikföretag som utvecklar, marknadsför och säljer ledande medicinska kylningssystem för indikationer och områden med betydande medicinska mervärden inom sjukvården. Bolaget fokuserar på två affärsområden, Brain Cooling och Pain Management. BrainCool AB (publ) har sitt säte i Lund. Aktien är noterad på SPOTLIGHT Stock Market.