Bredbandsbolaget och Cisco inleder omfattande samarbete

Bredbandsbolaget och Cisco inleder omfattande samarbete Idag på en presskonferens kl 10.30 på Biblioteksgatan 29, presenterar Bredbandsbolaget och Cisco ett omfattande samarbete där Cisco blir strategisk partner och huvudleverantör till Bredbandsbolaget. Samarbetet presenteras idag på presskonferensen. Presskonferens Tid: 10.30 Plats: Konferenscentret på Biblioteksgatan 29 Deltagare: Peter Ekelund, koncernchef Bredbandsbolaget Torben Haase, Sverigechef Cisco Jonas Birgersson, styrelseordförande Bredbandsbolaget För mer information, kontakta: Bredbandsbolagets pressjour på telefon 08-406 95 62. Se även www.bredband.com ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/11/24/19991123BIT00640/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/11/24/19991123BIT00640/bit0002.pdf