FINT AB senarelägger delårsrapporten för tredje kvartalet

Styrelsen för FINT AB har idag beslutat att senarelägga delårsrapporten för tredje kvartalet (juli-september) till torsdagen den 26 november 2015.

För ytterligare information vänligen kontakta:

FINT AB
Camilla Jarnemyr, CEO
Email: camilla.jarnemyr@fintab.se

Kort om FINT AB

FINT AB är ett fristående bolag som har licensrättigheterna att anpassa och sälja Fortnox AB:s ledande internetbaserade affärssystem till små-och medelstora företag och till redovisning-och revisionsbyråer i Finland, Storbritannien, Tyskland och Polen. Programutbudet, som omfattar bland annat redovisning, administration, säljstöd och tidredovisning, är en fullskalig molnetlösning och nås från vilken internetbaserad dator eller enhet som helst.

Om oss

Briox AB utvecklar och säljer internetbaserade affärssystem till små-och medelstora företag och till redovisning-och revisionsbyråer i Europa. Programutbudet, som omfattar bland annat redovisning, administration, säljstöd och tidredovisning, är en fullskalig molnlösning och nås från vilken internetbaserad dator eller enhet som helst.