Firar invigningen med Europapremiär för Davidoffs nya cigarr och rullare på plats

Report this content

Familjeföretaget Brobergs öppnar nu sin tredje fysiska butik. I Triangeln i Malmö öppnar man sin nya butik och firar det med att vara först i Europa med att släppa Davidoffs helt nya cigarrserie, Davidoff Nicaragua. Dessutom har man i butiken en cigarrullare från Davidoff som på plats rullar den eftertraktade cigarren.

– Vi är oerhört stolta över att kunna öppna en tredje butik. Sedan 1881 har vi haft butik i Göteborg, Arkaden, och 1989 öppnade vi i Stockholm, Sturegallerian. När vi fick ett riktigt bra läge i Triangeln i Malmö tyckte vi att det var dags för Malmöborna att få en egen butik. Dessutom är det roligt att utveckla vårt butikskoncept och tack vare goda rådgivare och skickliga hantverkare har vi fått en butik som vi är otroligt nöjda med, säger Per Kastensson vd på Brobergs.

Under invigningsveckan kommer Brobergs som första handlare i Europa att släppa Davidoffs nya cigarrserie, Davidoff Nicaragua. En fulländad cigarr med 100 procent tobak från Nicaragua. Davidoff har under lång tid arbetat fram den här cigarren som håller mycket hög klass både i kvalitet och smakmässigt – med andra ord en Davidoff-cigarr i full prakt.

Dessutom har Brobergs lyckats få en av Davidoffs skickligaste cigarrullare till Malmö under Triangelns lanseringsvecka. Han kommer att rulla den eftertraktade Davidoff Nicaragua och det finns möjlighet att köpa en cigarr rullad på plats i butiken.

Vad: Europapremiär för Davidoffs nya cigarrserie, Davidoff Nicaragua, och en av Davidoffs skickligaste cigarrullare på plats när Brobergs öppnar ny butik i Triangeln i Malmö.
När:
Torsdagen den 29 augusti klockan 14.00
Plats:
Triangeln i Malmö

För mer information kontakta:
Per Kastensson, vd Brobergs, tfn 031-15 36 14 eller 070-815 36 14, per.kastensson@brobergs.se
För mer information om Brobergs produkter, se även: www.brobergs.se

Bilder för fri publicering, kontakta Anders Ekhammar tfn 031-701 33 37

Taggar: