BROSTRÖMS PRESENTATION AV KVARTALSBOKSLUT

BROSTRÖMS PRESENTATION AV KVARTALSBOKSLUT Broström offentliggör kvartalsbokslut för perioden januari-juni onsdagen den 25 augusti 2004 kl. 08.00, svensk tid. I samband med rapporten sker en presentation för investerare och analytiker fredagen den 27 augusti i Stockholm. Plats: Grand Hotel, Stockholm Tid: kl 12.00 Anmälan sker till Martti Metso på F.I.N.E. via e-mail: martti@fine.se eller på mobil: 0708-69 31 59. Presentationen sker på svenska och sänds live på www.brostrom.se Kort därefter finns presentationen tillgänglig "On demand", på Broströms website tillsammans med en Power Point presentation i engelsk version. Göteborg 17 augusti 2004 BROSTRÖM AB (publ) Referens: Lennart Simonsson, VD, tfn 031-61 61 00 Mer information om Broström finns på www.brostrom.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/17/20040817BIT21940/wkr0001.pdf