BTS Group AB inbjuder till VD träff kring halvårsrapporten

BTS Group AB inbjuder till VD träff kring halvårsrapporten BTS Group AB inbjuder till träff med BTS VD och koncernchef Henrik Ekelund. Han kommer att presentera BTS verksamhet och företagets rapport för första halvåret, onsdagen den 18 augusti kl. 11.00 - 12.00. VD träffen kommer att äga rum i BTS lokaler i Stockholm på Grevgatan 34, 6 trappor. Vänligen anmäl ert intresse att närvara senast kl. 16.00 tisdagen den 17 augusti till Gabriela Pettersson, tel: 08 - 58 70 70 32, e-post: gabriela.pettersson@bts.com Det finns även möjlighet att lyssna på presentationen per telefon genom att ringa tel: 08 - 598 001 04. För mer information, kontakta: Christian Ankarcrona, Investor Relations, tel: 08 - 58 70 70 00 Hemsida: www.bts.com BTS Group AB är ett internationellt konsult- och utbildningsföretag inom affärsmannaskap. BTS stödjer företagsledningar att genomföra förändringar och resultatförbättringar med hjälp av skräddarsydda simuleringsmodeller. BTS lösningar och tjänster tränar hela organisationen att analysera och fatta beslut med fokus på de faktorer som driver tillväxt och lönsamhet. Detta ger ökat lönsamhetstänkande och marknadsfokus i det vardagliga beslutsfattandet, vilket leder till mätbara och bestående resultatförbättringar. BTS kunder är ofta globalt ledande storföretag i sina branscher. Under 2003 omsatte BTS 162 Mkr och har idag cirka 100 medarbetare. BTS är sedan 6 juni, 2001 noterat på Stockholmsbörsens O-lista. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/11/20040811BIT20300/wkr0001.pdf