bugaboo organizer - perfekt förvaring för allt du behöver

Report this content

För att resa lätt krävs en plan. Nya Bugaboo Organizer gör det enkelt för dig att få med alla viktiga saker på dina utflykter.

lättillgängliga ägodelar
Den senaste Bugaboo accessoaren erbjuder alla föräldrar möjligheten att organisera sina utflykter på ett smart sätt. Den kompakta och mjuka väskan är lätt att rengöra och passar till allt du behöver. Nycklar, mobil, kamera, små flaskor, våtservetter, blöjor, mellanmål, och leksaker  - allt har sin egen plats. Med Bugaboo Organizer blir allt lättillgängligt på shoppingturen eller utflykten. Du behöver inte längre gräva runt i väskan efter det du behöver eftersom allt ligger där det ska. Lägg gärna ner leksaker till ditt barn också. Bugaboo Organizer är designad lika mycket för din bekvämlighet som för ditt barns nöje.

kan justeras på flera sätt
Bugaboo Organizer passar till alla Bugaboo-vagnar och kan fästas på olika modeller på olika sätt. Oroa dig inte för att väskan ska bli smutsig, det slitstarka, tvättbara kanvastyget står emot allt. Det är Bugaboo.

Pris: 400 SEK Finns i butik från maj 2011.

Klicka här för att ladda ner bilder:  http://bugaboo-storage.online-newsroom.nl/

för mer information och bilder, vänligen kontakta: Prat PR, Porter Novelli, Johanna Strömberg,

0722 52 81 52, johanna.stromberg@prat.se

fakta om Bugaboo International

Bugaboo International är ett holländskt designföretag som utvecklar och producerar produkter för människor i rörelse, Bugaboo är känt för sin innovativa och trendsättande design. Företaget grundades 1999 med fokus på den holländska marknaden och är idag ett globalt företag med distribution i över 40 länder. Den 1 oktober 2009 inledde Bugaboo ett samarbete med (RED)™ och skänker idag 1 % av vinsten i företaget till The Global Fund för att bidra till att eliminera AIDS i Afrika.