Inbjudan till telefonkonferens avseende presentation av FinnvedenBultens delårsrapport för perioden januari – mars, 2012

FinnvedenBultens delårsrapport för 1 januari – 31 mars 2012 offentliggörs torsdagen den
26 april 2012 ca kl.13:00.

Investerare, analytiker och media hälsas välkomna att delta i telefonkonferens torsdagen den 26 april kl.14:30 då rapporten presenteras av FinnvedenBultens VD och koncernchef Johan Westman. Övriga medverkande från bolaget är vice VD, Tommy Andersson och ekonomi- och finansdirektör, Helena Wennerström.

För att delta i telefonkonferensen vänligen ring 5 min före start till Sverige 08-506 269 00, Storbritannien +44 (0)207 750 9905, USA +1 631 886 5378. Kod:639744#

Presentationen hålls på engelska. Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på www.finnvedenbulten.se.

Det finns även möjlighet att avlyssna telefonkonferensen i efterhand till och med den 10 maj 2012 på telefonnummer Sverige 08-506 269 49, Storbritannien +44(0) 207 750 99 28, USA +1 866 305 62 92. Kod 269799#.

Kamilla Oresvärd, informationschef
Tel: 070-520 59 17, e-post: kamilla.oresvard@finnvedenbulten.com

FinnvedenBulten utvecklar och driver industriella verksamheter vilka erbjuder produkter och tekniska lösningar i metalliska material. Koncernen verkar som samarbetspartner till internationella kunder inom tillverkande industri, främst fordonsindustrin. Verksamheten bedrivs i två divisioner – Bulten och Finnveden Metal Structures – båda med starka positioner inom sina respektive kundsegment. FinnvedenBultens aktie är noterad på NASDAQ OMX Stockholm. Läs mer på www.finnvedenbulten.se.