Pressinbjudan: Välkommen till Byggbranschen i samverkans seminarier och monter på Bygg- och VVS-mässan i Malmö 22-23 april

Report this content

Kom och hör Peter Löfgren från Byggbranschen i samverkan som båda mässdagarna informerar om hur det praktiskt ska gå till när den nya lagen om personalliggare träder i kraft den 1 januari 2016.

Kom förbi vår monter för Byggbranschen i samverkan vid stora scenen B:01 och hör om de 10 möten vi genomför runt om i landet för hela branschen kring personalliggare fr o m den 18 maj t o m 10 juni.

Klicka på pdf:en för att se din personliga inbjudan, mer information om mässan samt för att skriva ut din entrébiljett till mässan. Med denna biljett är din entré till mässan kostnadsfri.

Läs hela programmet

Personlig inbjudan

Varmt välkommen!

Gisela Högberg, projektledare Byggbranschen i samverkan,  0708-58 24 44, Gisela.hogberg@sverigesbyggindustrier.se