ByggPartner bekräftar tilldelning av ramavtal avseende medelstora entreprenader åt Specialfastigheter

Ramavtalet avser entreprenader mellan 5 och 100 miljoner SEK i zon Mellansverige. Projekten kommer vara ny- om- och tillbyggnationer och kan vara allt från installationsprojekt till komplett byggnad. ByggPartner meddelade preliminär tilldelning den 8 oktober 2018.

Kontraktsperioden för ramavtalet är från och med undertecknande till och med 2020-10-31, med option två (2) + tre (3) år.

"Vi är oerhört glada att vårt fina samarbete med Specialfastigheter fortsätter",  säger Fredrik Leo , VD för ByggPartner.

Fredrik Leo, VD

E-post:

fredrik.leo@byggpartner.se

Certified Adviser: FNCA Sweden AB

Vi är oerhört glada att vårt fina samarbete med Specialfastigheter fortsätter
Fredrik Leo , VD för ByggPartner