ByggPartner bygger om medicinska och Psykiatriska mottagningen på Ludvika Lasarett

ByggPartner i Dalarna AB har tecknat avtal att bygga om medicin och psyk på Ludvika Lasarett åt Landstinget Dalarna. Byggentreprenaden som är en utförandeentreprenad uppgår till ca 53 MSEK och går in i orderboken under fjärde kvartalet 2018.

ByggPartner meddelade tilldelning den 28 november 2018

Fredrik Leo, VD

Helena Blom, CFO

E-post: helena.blom@byggpartner.se

Johan Karlsson, Arbetschef

E-post: johan.karlsson@byggpartner.se

Certified Adviser: FNCA Sweden 08-528 00 399

ByggPartner är ett renodlat byggföretag som verkar i Stockholm/Mälardalen och Dalarna. I Stockholm/Mälardalen är siktet inställt på fortsatt expansion och i Dalarna är vi ett av de marknadsledande byggföretagen. Vi erbjuder Byggentreprenad, Byggservice och Ställningar och fallskydd och finns representerade i Borlänge, Avesta, Hedemora, Falun, Stockholm, Uppsala, Eskilstuna och Västerås. ByggPartner har cirka 430 medarbetare och omsatte drygt 1,3 miljarder kronor 2017.