ByggPartner erhåller preliminär tilldelning av partneringentreprenad för ombyggnation av Ludvika Lasarett

ByggPartner i Dalarna AB har erhållit preliminär tilldelning för ombyggnation av medicin och psyk på Ludvika Lasarett åt Landstinget Dalarna. Byggentreprenaden kommer bedrivas i partnering. Preliminär tilldelning innebär att tilldelningen kan överklagas

Projektet omfattar ombyggnation av medicinska mottagningen och Psykiatriska mottagningen på Ludvika Lasarett. En preliminär tilldelning innebär att tilldelningen kan överklagas. Överklagandetiden för tilldelningen går ut den 13 november 2018.

Fredrik Leo, VD

Helena Blom, CFO

E-post: helena.blom@byggpartner.se

Johan Karlsson, Arbetschef

E-post: johan.karlsson@byggpartner.se

Certified Adviser: FNCA Sweden 08-528 00 399

Denna information är sådan information som ByggPartner i Dalarna Holding AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 9 november 2018 kl. 13.00.