ByggPartner erhåller tilldelning för äldreboende i Farsta åt Micasa

ByggPartner har erhållit tilldelning för att renovera ett äldreboende i Farsta åt Micasa Fastigheter i Stockholm AB. Byggentreprenaden beräknas uppgå till 112 MSEK och går in i orderboken under första kvartalet 2018.

Projektet omfattar en ombyggnation av ett äldreboende i Farsta, kvarteret Edö. Totalt skapas 107 stycken lägenheter för vård och omsorg.

"Som bolag är vi sedan länge fokuserade på att vara en attraktiv partner och leverantör av samhällsfastigheter. Därför är det inspirerande att ta oss an detta projekt tillsammans med Micasa Fastigheter säger Fredrik Leo, vice VD på ByggPartner med ansvar för entreprenadverksamheten"

Fredrik Leo, vice VD

fredrik.leo@byggpartner.se