ByggPartners VD och CFO presenterar på Aktiedagen i Stockholm 11 september

Byggföretaget med partnering som strategi, ByggPartner, deltar på Aktiedagen i Stockholm måndagen 11 september kl. 20.00 på Operaterassen, Karl XII:s torg.

Sverker Källgården, VD, och Claes Thelander, CFO, uppdaterar om verksamheten och den finansiella utvecklingen på eventet som arrangeras av Aktiespararna. Presentationen kommer att sändas live och därefter finnas tillgänglig online på:

Mer information om eventet och anmälan görs på:

Bilderna som visas på presentationen kommer att publiceras på ByggPartners hemsida:

http://www.byggpartner.se/726.php före presentationen.

E-post:

sverker.kallgarden@byggpartner.se

Claes Thelander, CFO

E-post:

claes.thelander@byggpartner.se

Marknadsplats: Nasdaq First North Premier

Certified Adviser: FNCA Sweden, 08-528 30 399

ByggPartner är ett renodlat byggföretag som verkar i Stockholm/Mälardalen och Dalarna. I Stockholm/Mälardalen är siktet inställt på fortsatt expansion och i Dalarna är vi ett av de marknadsledande byggföretagen. Vi erbjuder byggentreprenad, byggservice, ställningsentreprenad och finns representerade i Borlänge, Avesta, Hedemora, Falun, Stockholm, Uppsala och Västerås. ByggPartner har cirka 415 medarbetare och omsatte drygt 1,2 miljarder kronor 2016. ByggPartner är noterade på Nasdaq First North Premier och aktien handlas med kortnamn BYGGP. FNCA Sweden AB är utsedd Certified Adviser.