ByggPartners VD presenterar på Aktiedagen i Stockholm

Sveriges renodlade byggentreprenör ByggPartner deltar på Aktiedagen i Stockholm måndagen 24 oktober kl. 13.30 på Operaterassen, Karl XII:s torg.

Sverker Källgården, VD för ByggPartner, presenterar företaget på Aktiedagen i Stockholm som arrangeras av Aktiespararna. Presentationen kommer att sändas live och därefter finnas tillgänglig online på:

Mer information om eventet och anmälan görs på:

E-post: sverker.kallgarden@byggpartner.se

Claes Thelander, CFO

E-post: claes.thelander@byggpartner.se

ByggPartner är ett renodlat byggföretag som verkar i Stockholm/Mälardalen och Dalarna. I

Stockholm/Mälardalen är siktet inställt på fortsatt expansion och i Dalarna är vi ett av de

marknadsledande byggföretagen. Vi erbjuder byggentreprenad, byggservice, ställningsentreprenad och finns representerade i Borlänge, Avesta, Hedemora, Falun, Stockholm, Uppsala och Västerås. ByggPartner har cirka 370 medarbetare och omsatte drygt 1,1 miljarder kronor 2015. Priveq Investment och grundaren Bo Olsson är huvudägare i ByggPartner.