Stockholmshem förlänger ramavtalet gällande strategisk partnering med ByggPartner

Stockholmshem har valt att utnyttja förlängningsoptionen i ramavtalet gällande Strategisk partnering med ByggPartner. Avtalet innebär att parterna i samverkan utför ombyggnads- och renoveringsarbeten inom Stockholmshems bestånd och har hittills innefattat ett projekt i Hammarbyhöjden samt ett pågående projekt på Södermalm.

Avtalet förlängs med ett år och gäller nu till 2019-04-30

Fredrik Leo, vice VD

ByggPartner är ett renodlat byggföretag som verkar i Stockholm/Mälardalen och Dalarna. I Stockholm/Mälardalen är siktet inställt på fortsatt expansion och i Dalarna är vi ett av de marknadsledande byggföretagen. Vi erbjuder Byggentreprenad, Byggservice och Ställningar och fallskydd och finns representerade i Borlänge, Avesta, Hedemora, Falun, Stockholm, Uppsala, Eskilstuna och Västerås. ByggPartner har cirka 430 medarbetare och omsatte drygt 1,3 miljarder kronor 2017.