Bolaget har lanserat en ny mobil-app och hemsida.

I förra veckan publicerades Bolagets nya app för iOS och Android samt en ny hemsida. I samband med detta har Bolaget också uppdaterat den grafiska profilen.

Den nya hemsidan är mobilanpassad och uppmanar till köp i större utsträckning. Det gemensamma för både hemsidan och appen är att den grafiska profilen också har uppdaterats.

”Det är viktigt att C Security Systems ligger i framkant både när det gäller system och design. Hemsidan är företagets ansikte utåt och i samband med att vi har lanserat en ny produkt och ingått nya samarbeten moderniserade vi den grafiska profilen. Den nya hemsidan skall också underlätta för en besökare att lägga en beställning och snabbt förstå vårt erbjudande.

Dessutom ställs det högre krav på att Bolaget tydligt kan informera kunder om olika erbjudanden och hur de kan ta del av dem i våra samarbeten med internationella försäkringsbolag och försäkringsförmedlare.

I och med utvecklingen av den nya appen har vi gått ifrån en teknik som gjorde det svårt att vidareutveckla denna och är nu i en position med större teknisk flexibilitet” säger Magnus Söderberg, VD för C Security Systems.

C Security Systems AB (publ)

Kort om C Security Systems AB
C Security Systems utvecklar och säljer webbaserade larm-, övervaknings- och söksystem, som fungerar globalt och är framtaget för olika fordon. Produkterna säljs och marknadsförs under varumärket C-pod, främst avsedd för fritidsbåtar, samt C-pod Lite, avsedd för ett flertal olika fordonstyper.