Företrädesemission preliminärt övertecknad

Företrädesemissionen i C Security Systems AB pågår fortfarande men är preliminärt tecknad till cirka 3,75 miljoner kronor (3,18 miljoner kronor sökt emissionsbelopp). Detta innebär att nyemissionen redan är övertecknad med ca 18%. Teckningstiden pågår fram till den 23 november. Slutgiltigt emissionsutfall kommer att meddelas vid teckningstidens slut.

C Security Systems AB

För ytterligare information kontakta VD Magnus Söderberg på telefon 08-5000 10 52 eller e-post: ir@c-pod.se

Denna information är sådan information som C Security Systems AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 17 november 2017.

C Security Systems utvecklar och säljer webbaserade larm-, övervaknings- och söksystem, som fungerar globalt och är framtaget för olika fordon. Produkterna säljs och marknadsförs under varumärket C-pod, främst avsedd för fritidsbåtar, samt C-pod Lite, avsedd för ett flertal olika fordonstyper.