Camanio Care medverkar på investerarkväll med Aktiespararna

Camanio Care AB (publ) medverkar på Kvinnokvällen med Aktiespararna den 16 april. Evenemanget inkluderar representanter från olika bolag, och syftar till att ge underlag till investeringsbeslut gällande aktier.

Måndagen den 16 april kl.18.00 presenterar Catharina Borgenstierna, VD på Camanio Care, den senaste utvecklingen i bolaget. Platsen är Hotel Birger Jarl, Birger Jarlsgatan 61A, Stockholm. Välkomna!

Läs mer om Aktiespararnas investerarkväll här.

Camanio Care är ett välfärdsteknikbolag som utvecklar produkter och tjänster med individen i fokus. Bolaget erbjuder lösningar inom robotik, hjälpmedel och gamification med produkter såsom BikeAround™, Bestic® och Giraff™. Genom tre fokusområden; aktivering, måltid och digital tillsyn, önskar Camanio Care stödja människors grundläggande behov och öka kompetensen och kvaliteten i vård och omsorg. Camanio Care har idag sitt huvudkontor i Stockholm, ett dotterbolag i USA, samt distributörer i Kina, Australien och i ett 10-tal europeiska länder.

För ytterligare information om vår medverkan, vänligen kontakta:

Program och anmälan hittar du på: https://www.aktiespararna.se/evenemang

Prenumerera på vårt nyhetsbrev och läs mer om bolaget på vår hemsida www.camanio.com

Följ oss gärna på: