Förtydligande av emissionsregistrering hos Bolagsverket

Camanio Care vill härmed förtydliga pressmeddelande som gick ut tidigare idag (”2017-09-13 Pressmeddelande Camanio Care omvandling BTA”) att emissionen som har registrerats av Bolagsverket den 12 september 2017 är en delregistrering av hela emissionen med teckningstid 24 maj till 7 juni, 2017.

När den fullständiga emissionen har registrerats hos Bolagsverket kommer detta att tydligt kommuniceras.

Camanio Care är ett bolag inom välfärdsteknologi med produkter inom robotik, augmented reality och uppkopplade tjänster som fokuserar på människors grundläggande behov. I dag erbjuder vi lösningar som ökar kvalitet på områdena aktivering, måltid, säkerhet och kommunikation, exempelvis jDome BikeAround, Giraff och Bestic. Camanio Care har idag huvudkontor i Stockholm, dotterbolag i USA och distributörer i Kina, Danmark, Finland, Norge, Nederländerna, UK, Spanien, Frankrike, Tyskland, Italien och Australien.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev och läs mer om bolaget på vår hemsida www.camanio.com.