Kommuniké extra bolagsstämma

Extra Bolagsstämma har hållits i Camanio Care AB (publ), org nr 556761-0307, tisdagen den 17 oktober 2017 varvid följande beslut fattades:

Beslutades att § 4 ”Aktiekapital” i Bolagsordningen skall ändras till följande lydelse: Bolagets aktiekapital skall utgöra lägst 2 440 000 kr och högst 9 760 000 kr.

Beslutades att § 5 ”Antal Aktier” i Bolagsordningen skall ändras till följande lydelse: Antal aktier skall vara lägst 12 200 000 aktier och högst 48 800 000 aktier.

Camanio Care är ett bolag inom välfärdsteknologi med produkter inom robotik, augmented reality och uppkopplade tjänster som fokuserar på människors grundläggande behov. I dag erbjuder vi lösningar som ökar kvalitet på områdena aktivering, måltid, säkerhet och kommunikation, exempelvis jDome BikeAround, Giraff och Bestic. Camanio Care har idag huvudkontor i Stockholm, dotterbolag i USA och distributörer i Kina, Danmark, Finland, Norge, Nederländerna, UK, Spanien, Frankrike, Tyskland, Italien och Australien.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev och läs mer om bolaget på vår hemsida www.camanio.com