Exklusiv BVLGARI-kampanj på Shopping communityn Campadre.com

Under en vecka har du möjlighet att handla utvalda smycken från Bulgari upp till 50 procent under ordinarie pris. Det är shopping communityn Campadre.com som säljer utvalda smycken från de redan klassiska kollektionerna Bulgari-Bvlgari, Bvlgari Partentesi Collection och New Parentesi Collection.

På onsdag 5 augusti klockan 12:00 startar en kampanj på Campadre.com med speciellt utvalda smycken från Bulgari till priser långt under de ordinarie. Smyckena som ingår i kampanjen är i 18 karats vitt och rött guld med diskreta ingraveringar, känneteckande för Bulgari-Bvlgari kollektionen och Partentesi-kollektionerna. – Bulgari har varit ledande inom den italienska stilen för lyxiga smycken i över ett århundrade. Vi är stolta att kunna erbjuda våra medlemmar Bulgarismycken från så klassiska kollektioner, säger Campadres vd Krister Mossberg. För att få ta del av kampanjen bör man vara snabb – det finns endast ett begränsat antal smycken och kampanjen pågår endast fram till den 12 augusti. För att ta del av kampanjerna på Campadre måste man också vara medlem. Medlemskapet är gratis, men antal medlemskap är begränsat. På onsdag startar även kampanjer med bland annat Roberto Cavalli och Smirk. Besök Campadre på www.campadre.com.

Taggar: