ADVOKATBYRÅ BACKAS UPP AV CAPERIO

Caperio har fått förtroendet att säkra informationen hos en av Sveriges största  Advokatbyråer.

Säker, tillgänglig och stabil backup är en vital pusselbit för företagen. Kraven att snabbt kunna återskapa, och därmed fokusera på kärnverksamheten är inte bara en nödvändighet utan också många gånger helt avgörande för att kunna bedriva verksamhet.

Advokatbyrån har, med hjälp av Caperio, säkerställt att deras information är tryggad. Detta medför att de helt kan fokusera på sin verksamhet och slipper tänka ”tänk om”. Utöver en trygg backup kommer de, vid eventuellt informationsbortfall, omedelbart kunna läsa tillbaka berörd information och därmed snabbt vara tillbaka i normal drift. Caperio tar ett proaktivt ansvar. Därmed borgar man för högsta kvalité även vid eventuella förändringar i informationspolicy eller dylikt.

– Få företag har så strikta och högt ställda krav kring sin information som advokatbyråer. Därför känns det riktigt bra att de väljer Caperio när de vill trygga sin information. Nu kan de sova gott om natten och fullt ut ägna sig åt sin kärnverksamhet.  Att leverera denna typ av säkerhet kring backup ger oss ytterligare självförtroende när vi påstår att Caperio ligger i absolut framkant även när det gäller att ta hand om ett av företagens viktigaste ägodel: informationen, säger Martin Tegnér, Director Managed Services på Caperio.