Caperio nu certifierade enligt ISO 9001:2015 och ISO 14001:2015

Vi är stolta att kunna meddela att Caperios ledningssystem för verksamheten nu är certifierat enligt ISO 9001:2015 (standard för kvalitetsledningssystem) samt ISO 14001:2015 (standard för miljöledningssystem).

Vår huvudfokus har alltid varit att leverera service av högsta klass till våra kunder. För att säkerställa detta över tid har vi därför valt att certifiera vårt ledningssystem. Ledningssystemet är ett hjälpmedel för att vi ska arbeta med rätt saker och ser även till att alla anställda gör detta med samma mål i sikte. Systemet säkerställer också att det som är beslutat blir genomfört och hjälper verksamheten att ständigt utvecklas och förbättras – både för våra kunder och för miljön.

Målet med vårt ledningssystem är att säkerställa att vi tillgodoser, och gärna överträffar, våra kunders förväntningar och krav genom att ständigt utveckla och leverera de bästa produkterna och tjänsterna, på det mest resurseffektiva sättet. Denna certifiering är ett intyg på att vi har bra processer på plats för att lyckas med det” säger Tomas Wanselius, VD på Caperio AB.

“Dialogen med våra kunder är en otroligt viktig del i vårt ledningssystem. Denna dialog identifierar krav och behov, men utvecklar även våra processer mot ständig förbättring. Därför vill jag rikta ett extra stort tack till alla kunder som bidragit och fortsätter att bidra till vårt förbättringsarbete, genom deltagande i kundundersökningar, förbättringsprojekt och andra dialogformer då detta är enormt värdefullt för oss!” säger Benny Lundstedt, Chief Quality Officer på Caperio AB.

Vi ser fram emot en fortsatt gemensam förbättringsresa, med våra kunder!

För frågor, vänligen kontakta:
Benny Lundstedt, Chief Quality Officer
E-post: benny.lundstedt@caperio.se