CAPERIO SÄTTER KRAFT I TJÄNSTEORGANISATIONEN

Thomas Kraft har tillträtt tjänsten som Director of Services på Caperio. Genom denna satsning tydliggör Caperio sitt fortsatta fokus på värdeskapande tjänsteleveranser. Thomas uppgift blir att leda och utveckla konsult- och tjänsteorganisationen på nationell nivå.

-  Vi har saknat en enande kraft inom konsultverksamheten. Thomas är en stark och karismatisk person med en gedigen erfarenhet, med honom på plats blir bolaget och ledningen än mer slagkraftigt, säger Christer Haglund, VD på Caperio.

Thomas kommer närmast från egen verksamhet där inriktningen varit management, försäljning och organisationsutveckling. Innan dess har Thomas bland annat arbetat som VD och konsultchef inom tjänsteorienterade bolag såsom, Arete, Snow Software och Adviser Partner.

- Caperio har en välkänt stark säljorganisation och etablerat förtroende hos sina kunder. Däremot känner jag inte att marknaden ännu fullt förstått den kvalitet och kompetens som genomsyrar bolagets tjänsteorganisation. Det ska det bli ändring på, säger Thomas Kraft.